NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena 320 Kč
SKLADEM
Cena 329 Kč
SKLADEM

ZBOŽÍ V AKCI


Recenze zákazníků

Přidáno: 23.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Rychlé vyřízení objednávky,dárek k prvnímu nákupu.

 

Přidáno: 21.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlost dodání

 

Přidáno: 21.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Sehnali to

 

Přidáno: 14.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Profesionalita, spolehlivost, rychlost

Pro:

Profesionalita, spolehlivost, rychlost

 

Přidáno: 13.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Žhavící hlavy za dobrou cenu
Rychlé dodání (v pondělí večer objednáno a zaplaceno, ve středu jsem vyzvedával na výdejním místě Zásilkovny)
Dárek k prvnímu nákupu

 

Přidáno: 11.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

jsem maximalne spokojen a hlavne ochota poradit a vysvetlit.

 

 

Přidáno: 09.10.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

zboží bylo odesláno déle než mi bylo avizováno z obchodu, obdržela jsem po 6 dnech (v dnešní době dlouhá lhůta)

 

Přidáno: 28.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

rychlost dodání
malý dárek

 

Přidáno: 27.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Objednal jsem si příslušenství pro e-cigaretu a náplně. Po provedení objednávky jsem zjistil že náplně jsem zvolil špatné, obratem jsem psal email jestli jde náplně vyměnit za jiné a bylo mi kladně odpovězeno že objednávku změnit jde. Ovšem když jsem si zásilku převzal a podíval se dovnitř tak tam byli náplně špatné.
Ano vím byla to moje chyba že jsem je špatně zvolil ale stačilo napsat že změna objednávky už není možná a já bych si náplně objednal samostatně takhle jsem spoléhal že náplně budou správné a neřešil jsem to.

 

Vyjádření našeho obchodu

Dobrý den, opravdu došlo k chybě z naší strany, informace o změně objednávky nebyla včas předána a tak došlo k odeslání původní objednávky.Okamžitě jsem reagoval na vaši stížnost a slíbil vám odeslání nových náplní zdarma.Chápu vaše rozhořčení, ale vše je o komunikaci, vždy se snažíme našim zákazníkům vyjít vstříc a své chyby okamžitě napravit.Děkujeme za vaše hodnocení.S pozdravem Team Vaping.cz
 

Přidáno: 26.09.2017

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

levnější než ostatní e-shopy
cena

Proti:

délka dopravy